Werkwijze

Stap-voor-stap

DOWN TO THE  SMALLEST DETAIL

Het organiseren van jullie mooiste Italiaanse bruiloft is een intensief, maar prachtig proces. Benieuwd hoe onze gezamenlijke ‘reis’ er precies uitziet?

 

Eerste kennismaking

Via een onlinevideo meeting, kijken wij op een laagdrempelige manier of er een wederzijdse klik is en brengen wij de wensen goed in kaart. Wij voorzien jullie van tips en adviezen en kijken op welke manier wij het beste kunnen helpen.

Versturen van de offerte

Na ons gesprek volgt er een passende offerte en beschrijven wij uitgebreid hoe onze dienstverlening eruitziet.

Voorstel voor locaties & leveranciers

Nadat jullie ons uitgebreid jullie wensen hebben verteld volgt er een presentatie met passende locaties voor het gewenste aantal gasten, budget en indeling van de dag. Ook laten wij zien met welke te gekke leveranciers wij graag samenwerken, ook al is er altijd ruimte voor eigen inbreng.

Samen uitwerken van wensen, incl. stylingplan

Het leukste gedeelte, als je het ons vraagt! Samen kijken wij met jullie wensen, hoe we jullie bruiloft het beste kunnen vormgeven. Hiervoor maken wij gebruik van ons unieke stylingsplan.

Eerste opzet voor het programma

Wij kijken naar de indeling van de dag met onze ervaring en in het achterhoofd jullie wensen. Hierbij geven wij een passend advies.

Locatiebezoek

Samen bezoeken wij de locatie om te kijken naar de mogelijkheden en het stellen van de juiste vragen. Voor jullie is dit een nieuwe wereld en voor ons gesneden koek. Dit hoeven jullie niet alleen te doen.

Opstellen draaiboek

Als de wensen in kaart zijn gebracht, het programma is bedacht en alle leveranciers geboekt zijn, volgt er een uitgebreid draaiboek waarbij niets aan het toeval wordt overgelaten.
Met dit draaiboek zal de dag vlekkeloos verlopen en weet iedereen wat er van haar of hem verwacht wordt.

Tijd voor de puntjes op de 'i'

Een week voor de bruiloft benaderen wij alle leveranciers nog een keer om de gemaakte afspraken te checken en gaan we samen nog een laatste keer om de tafel met de locatie.
Alle kleine puntje worden afgevinkt en het genieten kan bijna beginnen.

"The Big Day"

Daar zijn wij dan eindelijk!! Jullie dag. Nu mogen en kunnen jullie alles loslaten en is het grote genieten aangebroken. Wij zijn er de hele dag bij om alles in goede banen te leiden en als aanspreekpunt voor de gasten en leveranciers te fungeren.

Nagesprek

Na zo’n intensieve periode met elkaar te hebben gewerkt, gaan wij samen nog en keer door de dag of weekend heen. De leukste momenten naar voren laten komen. Afscheid nemen kennen wij niet.

Jullie krijgen ook...
  • Toegang tot online omgeving en planningstool;
  • Voortgangsgesprekken;
  • Onbeperkt overleg: bellen, e-mailen en Whatsappen.

En wij:

  • Bewaken het budget en de planning;
  • Beheren de gastenlijst;
  • Houden contact met de locatie en leveranciers;
  • Controleren offertes;
  • Brengen eventueel basisstyling aan;
  • Zijn jullie ceremoniemeester en aanspreekpunt op de bruiloft zelf;
  • Brengen (waar nodig) na afloop spullen terug.
Ons tarief

YOU CAN'T PUT A PRICE TAG ON PEACE OF MIND

 

"All you need is love and a weddingplanner"

De organisatie van jullie huwelijk door A Taste of Italy Weddings is geheel naar wens samen te stellen, hierdoor zijn de kosten ook op maat. Wij hanteren een uurtarief van €95,-, met een minimum van 60 uur om de kwaliteit van jullie bruiloft te kunnen waarborgen.